AFISHE – program

Головна мета проєкту

Загальною метою цього проєкту є зменшення негативного впливу аквакультури та рибальства на довкілля у Вірменії та Україні шляхом розробки та розвитку магістерських програм з аквакультури та рибальства, які орієнтуються на високоякісні аналогічні програми в Європі, відповідають національним та регіональним потребам, зміцнюють співпрацю між університетом, виробництвом і наукою (концепція «від освіти до екології»).

Проєкт AFISHE створить мережу між Вірменією, Україною та країнами-партнерами ЄС у сферах аквакультури та рибальства. Вона слугуватиме платформою для реалізації спільної освітньої та дослідницької діяльності з метою просування найкращих екологічних підходів та заходів у цих сферах відповідно до цілей сталого розвитку ООН та Зеленого курсу ЄС.

Проєкт AFISHE посилить співпрацю між університетами та підприємствами, що призведе до впровадження результатів науково-дослідних екологічно орієнтованих робіт та підвищить ефективність роботи підприємств аквакультури та рибальства.

Основними напрямками діяльності проєкту є створення та розробка магістерських програм навчання з усіма допоміжними матеріалами, створення лабораторій, навчання викладацького та допоміжного персоналу Вірменії та України.

Основними результатами проєкту є:

 

Під час реалізації проєкту користь отримають 44 викладачі, 8 працівників невикладацького складу та щороку близько 25 студентів магістратури. Завдяки цьому проєкту буде створена стійка мережа між вірменськими, українськими, європейськими університетами та ринком праці, які діятимуть спільно в інтересах сталого довкілля.

 

Конкретні цілі Проєкту

Загальна мета буде досягнута шляхом розробки та впровадження наступних конкретних цілей у вищих навчальних закладах, які беруть участь у програмі  з Вірменії та України. Конкретні цілі об’єднані в 3 основні групи:

  1. Проєктування та розробка навчальних програм

1.1. Проєктування та розробка навчальних програм і результатів навчання для магістерської програми з аквакультури та рибальства відповідно до вимог бізнесу та сучасного суспільства, новітніх стандартів вищої освіти та національної рамки кваліфікацій.

1.2. Проєктування та розробка модулів для нових навчальних програм відповідно до випрацюваних результатів навчання.

1.3. Проєктування та розробка навчально-методичних матеріалів згідно нових модулів та навчальних програм.

  1. Створення сприятливого академічного середовища, розвиток людських ресурсів

2.1. Створення лабораторій із сучасним обладнанням (апаратним забезпеченням) та програмним забезпеченням для розбудови та модернізації академічного середовища як платформи для підготовки та перепідготовки фахівців, докторів філософії (PhD), забезпечення системи неперервної освіти «навчання протягом всього життя».

2.2. Навчання персоналу новим модулям, які входять до складу магістерської програми.

2.3. Освіта та тренінги персоналу роботі в новостворених лабораторіях.

  1. Створення сталої мережі для спільної діяльності в галузі аквакультури та рибальства

3.1. Створення сталої мережі між університетами-учасниками, а також тісні зв’язки з місцевими підприємствами аквакультури та рибальства для здійснення спільних заходів та вирішення поточних екологічних проблем.

3.2. Серед університетів-учасників закласти основу для майбутнього впровадження спільної/подвійної магістерської освіти з аквакультури та рибного промислу.

Діяльність проєкту згрупована в сім робочих пакетів

РП1 – Управління та координація проєкту

Управління проєктом здійснює всю діяльність, пов’язану з координацією та менеджментом проєкта. Завдання з управління, координації та адміністрування забезпечують виконання проєктної діяльності відповідно до плану та бюджету в кожній країні та на рівні проєкту. Керівником цієї робочої групи є головний заявник – Вірменський Національний аграрний університет (ANAU).

 

РП2 – Підготовка

Порівняльний аналіз навчальних планів та навчальних програм, проєктування та розробка нових навчальних програм та модулів з аквакультури та рибальства буде реалізовано в рамках РП2. Цей РП є основою для РП3 і, особливо, для  РП5.

 

РП3 – Розвиток людських ресурсів

Цей РП присвячений зміцненню та розвитку людських ресурсів. Буде реалізовано три види тренінгів: а) навчання викладацького складу за новими модулями в університетах ЄС; б) підготовка викладацького складу студентоорієнтованої освіти, інтерактивних методів та практичної освіти в університетах Вірменії та України; c) навчання непедагогічного персоналу роботі у новостворених лабораторіях.

 

РП4 – Розвиток інфраструктури

Цей РП присвячений розвитку лабораторної інфраструктури в університетах Вірменії та України. Придбання, встановлення та використання обладнання є основними видами діяльності РП4.

 

РП5 – Розвиток потенціалу

Цей РП є одним із найбільших у проєкті. Основні види діяльності та завдання такі: створення та розробка навчально-методичних матеріалів на основі нових розроблених модулів; затвердження переглянутих навчальних планів університетами та державними органами Вірменії та України, акредитація/ліцензування пілотного впровадження нової магістерської програми.

 

РП6 – Забезпечення якості

Для забезпечення прозорості діяльності та балансу ролей у проєкті, РП5 управляється іншим партнером – Словацьким сільськогосподарським університетом в Нітрі (SUA), а не координатором ANAU. Тестування якості (QAT) відповідає за внутрішнє забезпечення якості. Крім того, зовнішні адміністративні та фінансові експерти сприятимуть оцінці та забезпеченню якості проекту.

 

РП7 – Вплив і розповсюдження

Усі заходи, згадані в РП7, забезпечують прозорість програми, інформування зовнішніх і внутрішніх зацікавлених сторін про кінцеві результати та процес. У рамках РП7 буде створено мережу між університетами Вірменії та України, ЄС та ринком праці, що забезпечить сталість проєкту.

Асоційовані партнери

Вірменія

 

Україна

Основна інформація

Тривалість проєкту: 36 місяців

Загальний бюджет: 697 090,00 євро

Телефон: ERASMUS-EDU-2022-CBHE

Тема: ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2

Тип акції: ERASMUS-LS