Корнієнко Людмила Михайлівна, ст. викладач

Корнієнко Людмила Михайлівна, старший викладач кафедри іноземних мов.

Web of Science ID V-9505-2018

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0727-3250
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=aKWIghUAAAAJ

CV

 

 

У 1988 році закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Англійська та німецькамови» та здобула кваліфікацію вчителя англійської і німецької мов.

З 1988 по 1992 роки працювала вчителем англійської мови у середній школі.

З 1992р.- працює на кафедрі іноземних мов Сумського національного аграрного університету, старший викладач.

Бере участь в кафедральних та університетських заходах, проводить профорієнтаційну роботу у навчальних закладах області.

Основні навчальні дисципліни: «Іноземнамова за професійним спрямуванням», «Поглиблена іноземна мова».

Напрям наукових досліджень: інноваційні технології навчання у вищій школі.

Бере участь у методичному забезпеченні навчального процесу. Видано понад 25 наукових статтей та публікацій.

Підвищення кваліфікації :

Сумський державний педагогічний університет ім.А.С.Макаренка, кафедра практики англійської мови, 19.10.2018-18.11.2018 тема "Інноваційні технології у навчальному процесі", Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПЗ 02125510/000078-18 від 18.11.18

Основні наукові праці:

Корнієнко Л.М. Creative aspects in pedagogy / L. M. Kornienko //Strategiczne pytania swiatowej nauki -2017. – Tom 5. Pedagogiczne nauki - Przemysl: Nauka i studia, 2017 – с.69-74.

Корнієнко Л.М. Освіта як творчість /Л. М. Корнієнко // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку. Збірник наукових праць. Випуск 12 – Переяслав Хмельницький, 2017 – с. 164-169.

Корнієнко Л.М. Didactic Aspects of the Problems of Students’ Knowledge Control. / L.М. Коrnienко //Pedagogicke vedy - 2018. – Volume 4.– Praha: “Education and Science”, 2018. – c. 20–26.

Корнієнко Л. М.Motivation in the educational process / L. M. Kornienko) // Veda A Technologie: Krok Do Budoucnosti - 2018. – Tom 6. Pedagogicke vedy - Praha: “Education and Science”, 2018 – с.19-25.

Kornienko L. M. Positive and negative sides of the “clip thinking” in the course of teaching / L. M. Kornienko // SWorld Journal. Issue № 2. April 2019 – p.180 – 184

Корнієнко Л.М. Мова у формуванні етнічної ідентичності особистості/Л. М. Корнієнко, О.М. Корнієнко // Світогляд-Філософія-Релігія. Збірник наукових праць. Випуск 14- Суми.: Сумський державний університет, 2019 – с. 117 - 123.

Корнієнко, Л. (2020). Філософія як література. Stocker, B., & Mack, M. (Eds.). (2018). The Palgrave Handbook of Philosophy and Literature. London: Palgrave Macmillan. Sententiae, 39(2), 185 -191. https://doi.org/10.31649/sent39.02.185

Корнієнко Л.М. Relevance of the project method in studying English in Higher School./ Kornienko L.M. // International Periodic Scientific Journal. Bulgaria. Issue № 6. Part 4. December 2020 – p.36 – 41.

https://orcid.org/0000-0002-0727-3250

DOI: https://doi.org/10.30888/2663-5712.2020-06-04-014

Корнієнко Л.М. Ethnic stereotypes of language in polycultural communication. / Kornienko L.M. // International Periodic Scientific Journal. Germany. Issue № 16. Part 6. 2021 – p.116 – 119. http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit16-06-082

DOI: 10.30890/2567-5273.2021-16-06-082

Kornienko L.М. The factor of the English language in the Indian philosophy of the colonial period / L. M. Kornienko, O. М. Kornienko // Heutiges Ingenieurwesen und innovative Technologien. Germany. Issue № 19. Part 3. 2022– p.126-131.

Корнієнко Л.М. The concept of rasa in philosophy of K. C. Bhattacharya. / Kornienko О.М., Kornienko L.М // SWorld Journal. Issue № 11. Part 5. 2022– p.119-125. (Bulgaria)

https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/article/view/swj11-05-017

DOI: 10.30888/2663-5712.2022-11-05- 01

Bilotserkovets, M., Fomenko, T., Klochkova, T., Shcherbyna, Y., & Korniienko, L. (2022). Forming ESP oral communication skills of students by means of Zoom. Amazonia Investiga, 11(56),73-81. https://doi.org/10.34069/AI/2022.56.08.8