кандидат педагогічних наук, доцент
Е-mail: taniafomenko75@gmail.com
Researcher ID: V-4642-2018
ORCID ID: 0000-0002-3048-7097
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=en-US&user=7h-II5gAAAAJ
Scopus ID: 57211933734
CV
У 1997 році закінчила Харківський державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди за спеціальністю «Українська мова та література й англійська мова». Працювала вчителем англійської та української мов у середніх школах та гімназіях, а також викладачем англійської мови у Путивльському сільськогосподарському технікумі та Сумській філії Міжрегіональної академії управління персоналом.
З 2009 року по 2018 рік – викладач кафедри іноземних мов Сумського національного аграрного університету.
2013-2017 рр. – здобувач аспірантури Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.
2018 р. – захист дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти на тему «Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін».
З вересня 2018 року по березень 2020 – старший викладач кафедри іноземних мов Сумського національного аграрного університету.
У 2019 році присвоєно вчене звання доцента кафедри іноземних мов Сумського національного аграрного університету.
З березня 2020 року по теперішній час працює на посаді доцента кафедри іноземних мов Сумського національного аграрного університету.
2022 р. – участь у IV Міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Міжнародне лідерство в XXI столітті: освіта, наука, культура, спорт, технології, управління та міжнародний розвиток» (18 лютого – 23 квітня 2022 року) в межах роботи проєкту International Historical Biographical Institute (Dubai – New York – Rome – Jerusalem – Beijing).
2022 р. – отримання гранту на реалізацію проєкту з викладання та досліджень: Модуль Еразмус+ Жан Моне “EU Strategies Extrapolation for Boosting Students’ Media Literacy in Ukrainian HE”.
Фоменко Т. М. є членом редакційної колегії наукових журналів “Educational Challenges” і “Astraea”, а також членом Харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти».
Основні навчальні дисципліни: «Українська мова», «Українська мова як іноземна», «Іноземна мова (англійська)».
Напрям наукових досліджень: інтернаціоналізація вищої аграрної освіти, міжкультурна комунікація, інноваційні технології навчання іноземної мови, медіаграмотність.
Основні наукові праці:
-
Svitalana Kryvoruchko, Tatiana Fomenko (2019). The Image of Laurence in the Novel Simone de Beauvoir “Magic Pictures”. The Journal of Social Sciences Research, 5(2). 400-407. https://doi.org/10.32861/jssr.52.400.407
-
2. Фоменко, Т.М. (2019). Міжкультурний аспект у викладанні іноземної мови в аграрних вишах. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал, 1(85), 94-104. https://doi.org/10.24139/23125993/2019.01/094-104
-
Tatiana Fomenko, Marina Bilotserkovets, Alexander Kobzhev (2019). Extrapolation of Canadian Universities’ Internationalization Strategies into Ukrainian Higher Agrarian Education. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(2), 110-125. https://doi.org/10.18662/rrem/120
-
Фоменко, Т. М. (2020). Сучасні підходи до навчання іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 68(2), 208-211. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.68-2.41
-
Фоменко, Т. М. (2020). Шляхи активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів під час вивчення української мови. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 72(2), 231-235. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.72-2.50
-
6. Fomenko, T., Bilotserkovets, M., Klochkova, T., Statsenko, O., Sbruieva, A., Kozlova, O., & Kozlov, D. (2020). Overcoming Barriers in Intercultural Communication: A Case Study on Agricultural Idioms in English, Ukrainian and Chinese. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 9(6), 157-166. https://doi.org/10.36941/ajis-2020-0120
-
Bilotserkovets, M., Fomenko, T., Gubina, O., Berestok, O., Shcherbyna, Y., Krekoten, O. (2020). Multifaceted Problems of Intercultural Adaptation: A Case Study of Chinese Students in Ukraine. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 11(1), 178-188. https://doi.org/10.18662/brain/11.1/22
-
Kobzhev, A., Bilotserkovets, M., Fomenko, T., Gubina, O., Berestok, O., & Shcherbyna, Y. (2020). Measurement and Assessment of Virtual Internationalization Outcomes in Higher Agrarian Education. Postmodern Openings, 11(1Supl1), 78-92. https://doi.org/10.18662/po/11.1sup1/124
-
Fomenko, T. M. (2021). Modern trends and innovations in teaching Ukrainian as a foreign language. Modern engineering and innovative technologies, 15(6). 6-9. http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit15-06-004
-
Фоменко, Т.М. (2021). Застосування інтернет-ресурсів під час вивчення української мови як іноземної. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 74(3), 174-177. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-3.33
-
Bilotserkovets, M., Fomenko, T., Gubina, O., Klochkova, T., Lytvynko, O., Boichenko, M., & Lazareva, O. (2021). Fostering Media Literacy Skills in the EFL Virtual Classroom: A Case Study in the COVID-19 Lockdown Period. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 20(2), 251-269. https://doi:10.26803/ijlter.20.2.14
-
Bilotserkovets, M., Fomenko, T., Kobzhev, A., Berestok, O., Shcherbyna, Y., Krekoten, O., & Kurinnyi, A. (2021). Dual Nature of Students’ Knowledge Formation in the Pandemic Period: Pedagogical and Psychological Aspects. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 246-261. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/450
-
Fomenko, T., Bilotserkovets, M., Sbruieva, A., Kovalenko, A., & Bagatska, O. (2021). Social media projects for boosting intercultural communication by means of learning English. Amazonia Investiga, 10(48), 89-96. https://doi.org/10.34069/AI/2021.48.12.10
-
Fomenko, T. (2022). Fostering agricultural studends’ soft skills in the process of target language teaching. Modern engineering and innovative technologies, 19(9), 35-39. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2022-19-03