Тамаркіна Ольга Леонидівна, к. пед. н., доцент

доцент кафедри іноземних мов

кандидат педагогічних наук, доцент

e-mail: olgatam74@gmail.com

ID Researcher V-5795-2018

ORCID https://orcid.org/0000-0002-8508-1449

Scholar.googlehttps://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=wU1mjfIAAAAJ&view_op

CV

Народилась в 1974 р. в м. Суми. В 1997 р. закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.Макаренка, факультет іноземних мов і отримала кваліфікацію викладач англійської, німецької мови та зарубіжної літератури.

З 1996 по 1998 роки - вчитель англійської мови в загальноосвітній школі І – III ст. №17 м. Суми.

З 2004 по 2011 роки – викладач кафедри іноземних мов СНАУ.

З 2011 року по теперішній час – доцент кафедри іноземних мов СНАУ.

З 2008 по 2011 роки навчання аспірантурі Криворізького державного педагогічного університету.

В 2011 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (спеціальність – 13.00.09 – теорія навчання) з теми «Дидактичні умови розвитку самостійності студентів ВНЗ».

Основні навчальні дисципліни: ділова іноземна мова, іноземна мова за професійним спрямуванням, поглиблена іноземна мова.

Має понад 15 навчальних посібників.

Напрям наукових досліджень: самостійна робота студентів у вищому навчальному закладі.

Стажування та підвищення кваліфікації: Квітень – Червень 2022 р. - стажування – Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка.

 

Основні наукові праці:

  1. “Grammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Study”// The journal of social science research, - Special issue 5, 2018.- PP. 529-534. - ISSN(e): 2411-9458, ISSN(p): 2413-6670. – Academic Research Publishing Group.
  2. Development of the Emotional Stability Seen as a Personal Leadership Quality Using the Acmeological Approach in the Master’s Students//European Journal of Educational Research - E-ISSN:2165-8714. - Eurasian Society of Educational Research. - Vol.10, Iss.1; January 15, 2021. doi: 10.12973/eu-jer.10.1.275.
  3. Застосування інтенсивного метода навчання іноземній мові у вищій школі // збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах» - Запоріжжя – Класичний приватний університет - № 73 (2020). – С. 218 – 222.
  4. Самостійна робота студентів ВЗО в умовах дистанційного навчання // науковий журнал «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» № 34 (2020). – Т.5. – С. 228-232.
  5. Дуальна освіта: складнощі впровадження //науковий журнал «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» № 47 (2022). –Т.4. – 222 -225.
  6. Використання фразеологізмів у рекламі // збірник наукових статей «Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету». – Одеса: Міжнародний гуманітарний університет. – №36 (2022). - С.116 – 120. http://www.sci-notes.mgu.od.ua/36
  7. Особливості перекладу термінів екологічного дискурсу студентами немовних спеціальностей // науковий журнал «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» № 55 (2022). – Т. 3. - С. 148-152. http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_3/23.pdf