СТАЖУВАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

КАФЕДРА «ГЕНЕТИКИ, СЕЛЕКЦІЇ ТА БІОТЕХНОЛОГІЇ ТВАРИН»

Викладачі кафедри Генетики, селекції та біотехнології постійно вдосконалюють свої знання та професійні навички шляхом стажувань. Це дозволяє їм бути в курсі сучасних досягнень у галузі генетики, селекції та біотехнологій, а також використовувати новітні наукові підходи та методики в своїй роботі. Стажування можуть відбуватися як в Україні, так і за кордоном, що сприяє обміну досвідом між науковцями різних країн та підвищенню якості освітнього процесу.

Викладачі Сумського національного аграрного університету проходили стажування в рамках проекту ERASMUS+ AFISHE – «Розвиток освіти в галузі аквакультури та рибальства для зеленої угоди у Вірменії та Україні: від освіти до екології» в Університеті Дубровника, Хорватія та в Португалії.

Важливість реалізації основних цілей проекту AFISHE щодо розробки нової магістерської програми «Аквакультура», яка передбачає зменшення негативного впливу на довкілля у Вірменії та Україні. Створена платформа між Вірменією, Україною та країнами-партнерами ЄС у сферах аквакультури та рибальства, яка слугуватиме для реалізації спільної освітньої та дослідницької діяльності з метою просування найкращих екологічних підходів та заходів у цих сферах відповідно до цілей сталого розвитку ООН та Зеленого курсу ЄС.

Науковці СНАУ проходили стажування в лабораторії реставрації та реконструкції матеріальної культурно-історичної спадщини та інших об’єктів археології Університету Дубровника.

Відвідали й Лабораторію марикультури Університету Дубровника, а також виробничий центр Лабораторії Kruno Bonacic. У даних установах проводиться повний цикл розведення молюсків, зокрема устриць: від отримання молодняку до реалізації товарних партій на світових ринках.

Співробітники СНАУ взяли участь в індивідуальних заняттях та тренінгах, упродовж яких опанували теоретичні та практичні складові окремих модулів магістерської програми «Аквакультура», вивчили новітні аспекти як вибіркових, так і обов’язкових дисциплін, ознайомилися із сучасними підходами до викладання у закладах освіти ЄС з точки зору студентоцентрованого навчання з урахуванням цілей сталого розвитку та екологозберігаючих технологій.