Білоцерковець Марина Анатоліївна, к. пед. н., доцент

Кандидат педагогічних наук, доцент

E-mail: mbelotserkovets@yahoo.com

Research ID W-6414-2019

ORCID https://orcid.org/0000-0003-4692-3444

Google Scholarhttps://scholar.google.com.ua/citations?user=JMZvJfwAAAAJ&hl=uk

Народилася 22 листопада 1979 р. у місті Суми, Україна.

1997-2002 – навчання в Сумському державному педагогічному університеті, Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, французька, німецька)».

З 2003 р. працювала на посаді викладача кафедри іноземних мов Сумського національного аграрного університету.

2012-2016 – навчання в аспірантурі Сумського державного педагогічного університету за спеціальністю «Теорія і методика професійної освіти».

2017 захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» на тему «Формування теоретичних знань студентів аграрних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін». В 2019 році присвоєне вчене звання доцента.

Основні навчальні дисципліни: «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Ділова іноземна мова».

Напрям наукових досліджень: інноваційні технології викладання іноземних мов, інтернаціоналізація вищої аграрної освіти.

Бере участь у методичному забезпеченні навчального процесу.

 

Основні наукові праці:

  1. Евристичні механізми освоєння теоретичних знань з гуманітарних дисциплін. CADES International Education, Pedagogy and humanities research. – St. Louis, Missouri, USA, 2016. – Р. 5–10.

  2. Формування теоретичних знань майбутніх аграріїв у процесі професійної підготовки [Монографія] Суми : ФОП Цьома С.П., 2017. – 180 с.

  3. Діагностика результатів евристичної діяьності студентів аграрних спеціальностей. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Київ, 2018. – № 64. С. 20-23.

  4. Traditional and heuristic approaches in teaching humanities. International scientific and practical conference “Pedagogy in EU countries and Ukraine at the modern stage”: Conference proceedings, December 21-22, 2018, Baia Mare, Romania. P. 138–140.

  5. Implementation of heuristic educational technologies for forming foreign language competences of students [Монографія]. “Theory and practice of introduction of competence approach to higher education in Ukraine”, Vienna: Premier Publishing, Austria, 2019. P. 289-294. 400 с. [С.152-179].

  6. Implementation of heuristic learning technologies for theoretic concepts formation by students mastering agricultural professions. «Engineering and Educational Technologies», 2019. 7 (1), 36–45.

  7. Внутрішні і зовнішні мотиваційні компоненти у дискурсі евристичної освіти студентів-аграріїв. Збірник наукових праць “Педагогічні науки” Херсонського державного університету. Херсон: Вид-во Гельветика, 2019, № 86. C. 208–212.

  8. Extrapolation of Canadian Universities‟ Internationalization Strategies into Ukrainian Higher Agrarian Education. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2019. 11(2), Р. 110-125. doi:10.18662/rrem/120, міжнародна наукометрична  база:  Web of Science.

  9. Використання цифрових технологій у мовній підготовці майбутніх фахівців аграрної галузі. «Інноваційна педагогіка», 2019. Випуск 17. С. 19-23.

  10. Засвоєння механізмів творчості студентами аграрних зво у процесі вивчення іноземних мов. «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах», 2019, № 65. С. 15-20.

  11. Target Language Teaching by Means of E-Learning: A Case Study. (2019). / Bilotserkovets, M. & Gubina, O. // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(4), 1729. doi:10.18662/rrem/154.